Kérjük adja meg adatait az ajánlatkéréshez! (a *-gal jelölt mezők kitöltése elengedhetetlen)
Kamionhívó rendszer
Önnek is problémát okoz, hogy a telephelyére érkező kamionforgalmat gyorsan és hatékonyan irányítsa? Rendelkezik megoldással, de az túlságosan drága és számos buktatót rejt magában?
Egyik kiemelt ügyfelünk éppen ezekkel a problémákkal küzdött, amikor megoldásért fordult szakértőinkhez. Ma már semmilyen fennakadást nem okoz számukra az óriási szállítói forgalom, a folyamataik átláthatóbbá váltak és még az erre fordított költségeik is csökkentek.
A megoldandó probléma
Egy multinacionális gyártó cég a telephelyén hatalmas kamion forgalmat bonyolít. Naponta közel száz kamion érkezik, amelyek a gyártáshoz szükséges alkatrészeket hozzák, illetve a készterméket viszik. A parkoló és a logisztika épülete között nagy a távolság, a logisztika épülete sok beállóval rendelkezik, valamint a logisztikai folyamat részfeladatait más-más szervezeti egység végzi. Hatékony kommunikációs eszköz hiányában állandó problémát okozott a sofőrök irányítása, valamint a szervezeti egységek közötti kommunikáció.
Olyan megoldást kellett találni, amely által a sofőrök gyorsan, egyszerűen és költséghatékonyan informálhatóak minden részletről: ki, mikor, hová mehet rakodni, illetve papírmunkát intézni, valamint a cég munkatársai is folyamatosan látják a rendszerben a folyamat aktuális állapotát.
A Nádor Rendszerház által megvalósított megoldás
A Nádor Rendszerház telephelyi személyhívó rendszer bevezetését javasolta, amelynek modulárisan felépíthető szoftvere több feladat ellátására is alkalmas.
Első lépésként a portán a sofőr kap egy számozott személyhívót, amely a várakozás időtartama alatt végig nála marad.
Akár el is hagyhatja az autót, hiszen a személyhívó rendszernek köszönhetően 2-5 km-es távolságon belül bármikor elérhető. Amennyiben ő kerül sorra, szöveges üzenetet kap, amelyben pontos utasítások szerepelnek arra vonatkozóan, hogy melyik rámpához álljon be az autójával rakodáshoz, vagy hol intézheti el a papírmunkát. A sofőrnek nincs más dolga, mint követni a kölcsön kapott személyhívón keresztül érkező utasításokat, majd leadni a készüléket a munka végeztével, hiszen azt – ellentétben egy GSM telefonnal – kizárólag a cég telephelyén, ezen az egyedi rendszeren belül tudja használni.
A kliens gépekre telepített alkalmazás segítségével a cég bármelyik részlege küldhet ki üzenetet a személyhívókra. Az üzenetek lehetnek tetszőleges nyelvű, egyedi vagy előre definiált üzenetek. A szoftver egyik legnagyobb előnye, hogy a Nádor saját fejlesztése révén rugalmasan személyre szabható, így bármilyen cég számára a telephelyen belüli kommunikáció és munkafolyamatok egyik legfontosabb eszközévé válhat. Így igény esetén lehetőség van a személyhívó rendszer moduláris kiegészítésére oly módon, hogy több folyamat, illetve szervezeti egység összekapcsolásával egy komplex munkafolyamat irányítási alkalmazás állítható össze különböző jogosultsági szintekkel.
Ez a kommunikációs megoldás gyakorlatilag ingyenesen üzemeltethető és egyszerűen működik.
A „szállítmányok” az alábbi folyamatokon mennek keresztül
Igény esetén lehetőség van az alkalmazás módosítására, tovább fejlesztésére, hogy ezáltal a munkafolyamat testreszabott legyen, így a rendszerben dolgozó kollégák láthatják, irányíthatják, ellenőrizhetik a különböző tevékenységek mindenkori státuszát.
A rendszer felépítése és működése
- személyhívó központ
- személyhívók
- kamionirányító alkalmazás
A szoftver IP hálózaton keresztül több PC-ről is működtethető párhuzamosan. Az alkalmazás egy központi PC-re kerül feltelepítésre, és ezen a gépen kerül naplózásra minden folyamat. A kliens gépekről pedig különböző jogosultságokkal tudják kezelni az alkalmazást az érintett kollégák.
Általános tudnivalók a rendszerrel kapcsolatban
- A személyhívó központi egység 1000 végkészülék (személyhívó) kezelésére alkalmas. A végkészülékek számok, szöveges üzenetek fogadására egyaránt képesek.
- Lehetséges szoftver környezet: Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows server, SQL
- A rendszer erőforrás igénye: alap irodai PC
- Karbantartási/üzemeltetési szerződés keretében a Nádor Rendszerház Kft. biztosítani tudja a rendszer folyamatos, zökkenőmentes, akár 7x24 órás működését.
- Javaslatok az alkalmazás bővítésére
- A mindenkori státuszok megjelenítésére egy távoli kijelzőn is.
- A várt teherautók adatainak feltöltése egy listából.
- Beléptető rendszerhez illetve rendszámfelismerő szoftverhez történő illesztés.
- Mérlegelő szoftverhez illesztés, adatok átvétele.
- A rendszer alkalmas csoporthívásra is, vagyis egyszerre küldhető ki riasztás az összes személyhívóra, megoldva ezzel a gyors értesítést egy esetleges vészhelyzet, kiürítés esetén.
- Egy GSM modul beillesztésével, ill. a szoftver módosításával - SMS üzenetek továbbítására is alkalmassá lehet tenni a rendszert.
Mit nyert a cég a személyhívó rendszerrel?
- Hatékony kommunikációs eszközt, amely egyszerűvé, gördülékennyé teszi a munkavégzést
- Minimális fenntartási és üzemeltetési költséggel számolhat, a megtakarított összeget egyéb fejlesztésekre fordíthatja
- Biztonságot, hiszen a telephelyen kívül nem tudják használni a készülékeket, így nem lopják el és nem kell plusz kiadásokkal számolni az eszközök pótlására.
- Az egyedi és változó igényeikhez mindenkor rugalmasan testre szabható megoldást, amely hosszú távon megkönnyíti a logisztikai folyamatokat.
- A Nádor szerviz hátterének, szakmai támogatásának köszönhetően garanciát arra, hogy a rendszer folyamatosan, megbízhatóan működik, így egy esetleges leállás nem okoz semmilyen veszteséget számukra.