Kérjük adja meg adatait az ajánlatkéréshez! (a *-gal jelölt mezők kitöltése elengedhetetlen)
Telephelyi személyhívó rendszerek
Az élet bármely területén – legyen az ipari, logisztikai vagy egészségügyi létesítmény - fontos a munkatársak gyors elérhetőségének biztosítása. Ennek ellenére számtalan esetben előfordul, hogy hiába kutatnak a keresett személy után, nem találják őt. Józan paraszti ésszel mindannyiunk azt válaszolná, hogy ennek a problémának a kiküszöbölésére találták ki a GSM telefont, és ez a válasz részben meg is állja a helyét.
Azokban az esetekben, mikor egyszerre több személyt szeretnénk elérni vagy munkatársunk nem használhat olyan eszközt, amely rádiófrekvenciás sugárzást bocsájt ki telphelyi személyhívó rendszer kiépítését javasoljuk.
A telephelyi személyhívó rendszer főbb előnyei
- egyszeri beruházás
- olcsó üzemeltetés mind a rendszer, mind a végkészülékek esetében
- személyre szabható működés
- bővíthető funkciók: sms küldés, riasztás, előre gyártott szöveges üzenetek, tűzjelző/riasztó rendszerhez illesztés, stb.
- numerikus üzenetek küldése telefonkészülékről díjmentesen
- szöveges üzenetek küldése számítógépes hálózatról díjmentesen
- a vevőkészülék nem bocsát ki semmilyen rádiófrekvenciás sugárzást, így olyan helyeken is biztonságosan használható, ahol a mobiltelefonok által kibocsátott jelek zavart okozhatnak
- olyan katasztrófa helyzetekben is működőképes, amikor más rendszerek esetleg nem
- 1000 vevőkészülék kezelésére alkalmas
- a vevőkészülékek nem bocsátanak ki semmilyen rádiófrekvenciás sugárzást
- egyedi fejlesztése révén bármilyen meglévő rendszerhez illeszthető!
A személyhívó rendszerek működése
A telephelyi személyhívó rendszerek 1-5 km-es hatótávolságon belül üzemelnek. Egyszeri beruházási költséget követően, nagyon alacsony üzemeltetési és karbantartási költségek mellett működtethetőek. A rendszer lehetőséget biztosít a közvetlen üzenetküldésre (DTMF üzemmódú telefonkészülékekről vagy webes felületen keresztül), helyi operátor (telefonközpontos) segítségével, vagy automatikusan a felügyeleti és biztonsági riasztóbemeneten át. Az üzenetek kezdeményezése természetesen nem jár költséggel egyik esetben sem. A kiküldött üzenetek lehetnek numerikusak és alfanumerikusak egyaránt.
A rendszer felépítése
Személyhívó központi egység
Jellemzők:
- 75 csoport
- naplózás
- szöveges üzenet küldése
- 1000 készülék kiszolgálása
- riasztó bemenet (opció)
- telefoncsatoló (opció) - lehetővé teszi a belső hálózaton történő automatikus üzenetküldést
A központi egység moduláris felépítésű, így opcionális tartozékként rendelhető a telefoncsatoló és a riasztóbemenet.
Személyre szabott alkalmazás
Az alkalmazás szoftver a megrendelő igényeinek megfelelően, egyedileg készül.
Antenna rendszer
Az antenna rendszer gyakorlatilag a hardver működéséhez szükséges háttér infrastruktúra kialakítása, helyi adottságok alapján, bármilyen szélsőséges körülménynek megfelelően. A rendszer kialakításához előzetes bejárás szükséges, ahol szakembereink felmérik, tesztelik és kijelölik a rendszerben működő antennák helyét.
A Nádor Rendszerház 1992 óta forgalmaz telephelyi személyhívó rendszereket, megvalósítva a hatékony, rugalmas kommunikációt, alacsony üzemeltetési költségek mellett.
Javasolt felhasználási területek:
- logisztikai központok (kamion hívó/irányító)
- ipari létesítmények (karbantartó hívó)
- egészségügyi intézmények
- vendéglátóipari egységek
Referenciák:
- összbudapesti személyhívó rendszer (20 kórház)
- Audi Motor Hungária
- logisztikai központok
- Chinoin, EGIS
- önkéntes tűzoltóságok
- Velux
- Procter & Gamble
- Auchan
- SOTE
- Syngenta
- BENTELER Autotechnika Kft.
- Delphi, Tatabánya