Kérjük adja meg adatait az ajánlatkéréshez! (a *-gal jelölt mezők kitöltése elengedhetetlen)
Vonalkód alapú Online Munkalap-nyilvántartó Rendszer
Egy nagy értékű eszközök szervizelésével foglalkozó cég azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy találjunk megoldást szervizes szakemberei munkájának meggyorsítására, az üzemben jelenleg működő papír alapú munkalap-nyilvántartás kiváltására, valamint az azonnali adatszolgáltatás biztosítására a meglévő nemzetközi adatbázis program számára.
A Nádor Rendszerház megoldása
A Nádor Rendszerház által javasolt megoldás két fő részből áll. Egy PC oldalon futó alkalmazásból, amely kapcsolatot tart a kézi adatgyűjtőkkel, illetve a bejövő adatokat felírja az ügyfél által biztosított kapcsolaton keresztül egy relációs adatbázisba. Másrészt egy kézi adatgyűjtőn futó programból, amelyen a szervizes szakemberek a felhasznált anyagokat, illetve az elvégzett tevékenységeket rögzíthetik.
A munka kezdetekor a kezelő bejelentkezik az eszközre, melyet a PC-n futó program hitelesít. Ezt követi a javítandó eszköz kódjának beolvasása. A host alkalmazás a kód alapján az eszközre átküldi az eszköz javítási történetét, mely a javítás ideje alatt a szervizes rendelkezésére áll. Ebben a fázisban történik a munkalap megnyitása is. A munkavégzés során felhasznált anyagok vonalkódjuk leolvasásával a munkalapra kerülnek. A folyamat során egyéb adatok is felvihetők, ilyen lehet például a szervizes kódja, a meghibásodás oka. Az javított eszköz kódjának ismételt leolvasása zárja a folyamatot. Ekkor küldi el a munkalap adatait az adatgyűjtő a host felé.
Az adatgyűjtő és a host közötti kommunikáció három részből tevődik össze:
- Felhasználói bejelentkezés
- Munkalap megnyitása, javítás történet áttöltése
- Munkalap lezárása
Adatszükséglet:
- Szervizes kódok (lokálisan az adatgyűjtőn is)
- Javítástörténet
- Alkatrésztörzs (lokálisan az adatgyűjtőn)
Visszaadott adatok:
- Munkalap állomány
- Az adatokat a megrendelő a meglévő ORACLE adatbázis szerveren tárolja, melynek hozzáférését ő biztosítja részünkre, a szükséges strukturális leírásokkal együtt.
Felhasznált eszközök:
- 30 db Motorola Symbol MC7090 adatgyűjtő, kiegészítőkkel
- 1 db Motorola Symbol WS2000 Wireless switch
- 2 db Motorola 802.11g AP 300 Single-Radio Access Port (Integrated Antennas)
- 1 db Zebra TLP2844 / Standard vonalkód-nyomtató, 203 dpi
Mit nyert a cég a megoldással?
A fejlesztett rendszerrel sokkal gördülékenyebb lett a munkavégzés, az adatok a Wi-Fi hálózaton keresztüli küldése automatikussá és azonnalivá vált, ezáltal az adminisztrációs hibák előfordulása 0-ra csökkent. Az adminisztrációs feladatokra fordított idő is jelentősen csökkent, ugyanis a külföldi anyacég felé történő Oracle adatbázisba történő feladás minden munkanap végén automatikusan történik.
Növekedett továbbá a munka hatékonysága, ellenőrizhetővé vált a szervizes munkák elvégzése és mérhető lett a technikusok munkájának minősége, mennyisége és kihasználtsága.
Az Ön számára is ideális megoldás egy ilyen rendszer?
Igen, ha
- napi küzdelmet okoz a papír alapú nyilvántartás
- rengeteg időt töltenek felesleges adminisztrációs munkával
- szeretné végre átláthatóvá tenni a munkafolyamatokat
- lassú és bonyolult az anyacégük vagy a további telephelyeik közötti adatszolgáltatás
- szeretné ellenőrzése alatt tartani a különböző munkafolyamatokat és mérhetővé tenni munkatársai teljesítményét