Közbeszerzési referens

beres.orsolya@nador.hu

Keresett munkavállalók száma: 1

Főbb feladatok:

  • Közbeszerzési és Vállalati eljárások adminisztratív kezelése és a hozzájuk tartozó előkészítési feladatok elvégzése
  • Közbeszerzési és Vállalati eljárásokban a formai követelményrendszer betartása és betartatása
  • Vevői megrendelések teljesítésével kapcsolatos szervezési és koordinálási feladatok elvégzése
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel és beszállítókkal adminisztratív kérdésekben, személyesen, telefonon vagy levelezésben
  • Kapcsolattartás az értékesítő, értékesítést támogató kollégákkal
  • Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása
  • Napi operatív folyamatok támogatása, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása


Amit keresünk:

  • Közbeszerzés,vagy pályázatok területén szerzett tapasztalat!
  • EKR közbeszerzési rendszer ismerete!
  • Minimum középfokú végzettség
  • 1-3 év releváns, ezen munkakörben szerzett tapasztalat
  • Microsoft Office ismeretek (Excel, Word)
  • Pontos, felelősségteljes munkavégzés, precizitás
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Pozitív személyiség, csapatszellem, nyitottság, lojalitás


Előnyt jelent:

  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás


Amit nyújtunk:

  • Otthoni munkavégzés támogatás
  • Emberközpontú hozzáállás, célorientált vezetés
  • Több, mint 30 éve az IT piacon jelen lévő, stabil háttér
  • Versenyképes bérezés
  • Teljes munkaidős, alkalmazotti jogviszony, azonnali kezdési lehetőség

Jelentkezzen hozzánk