Főbb feladatok:
- Közbeszerzési és Vállalati eljárások adminisztratív kezelése és a hozzájuk tartozó előkészítési feladatok elvégzése
- Közbeszerzési és Vállalati eljárásokban a formai követelményrendszer betartása és betartatása
- Vevői megrendelések teljesítésével kapcsolatos szervezési és koordinálási feladatok elvégzése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel és beszállítókkal adminisztratív kérdésekben, személyesen, telefonon vagy levelezésben
- Kapcsolattartás az értékesítő, értékesítést támogató kollégákkal
- Kereskedelmi folyamatok adminisztratív támogatása
- Napi operatív folyamatok támogatása, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Amit keresünk:
- Közbeszerzés,vagy pályázatok területén szerzett tapasztalat!
- EKR közbeszerzési rendszer ismerete!
- Minimum középfokú végzettség
- 1-3 év releváns, ezen munkakörben szerzett tapasztalat
- Microsoft Office ismeretek (Excel, Word)
- Pontos, felelősségteljes munkavégzés, precizitás
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
- Pozitív személyiség, csapatszellem, nyitottság, lojalitás
Előnyt jelent:
- Tárgyalóképes angol nyelvtudás
Amit nyújtunk:
- Otthoni munkavégzés támogatás
- Emberközpontú hozzáállás, célorientált vezetés
- Több, mint 30 éve az IT piacon jelen lévő, stabil háttér
- Versenyképes bérezés
- Teljes munkaidős, alkalmazotti jogviszony, azonnali kezdési lehetőség